مردم در دفاع از نظام و اسلام دعواهای سیاسی را كنار می گذارند
نوشته شده توسط : zwembril

حسینعلی امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در شورای نگهبان با اشاره به حضور طیف های مختلف سیاسی دراین دوره از انتخابات افزود: خوشبختانه در این انتخابات نیز شاهد هستیم كه مردم و گروههای مختلف سیاسی وارد صحنه شده و دینی را كه نسبت به اسلام، نظام ، كشور داشتند ادا كردند.

امیری اظهارداشت: در این دوره از انتخابات همچنین شاهد حضور گروههای مختلف با سلیقه های مختلف هستیم كه این موضوع خود حكایت از آن دارد كه وقتی پای كلیت نظام، اسلام، رهبری و ولایت در میان باشد همه دعواهای سیاسی را كنار می گذارند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان خاطرنشان كرد: آنها همچنین بار دیگر با حضور در صحنه هاِِی سیاسی، اجتماعی، پایبندی خود را به نظام نشان دادند و ما شاهد هستیم كه گروههای مختلف دارند با هم رقابت می كنند.

امیری در ادامه با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:انتخابات فی نفسه با توجه به این كه در ارتباط با سرنوشت كشور و دخالت مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود آنها است، موضوع بسیار مهمی است بوی‍‍ژه آن كه نظام جمهوری اسلامی ایران بر آمده از مردم سالاری دینی است.

وی اظهارداشت: در چنین نظامی قاعدتا مردم باید در سرنوشت خودشان كاملا دخالت متفكرانه، آگاهانه و عالمانه داشته باشند كه این موضوعی بسیار مهم است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در این مقطع زمانی و با توجه به شرایط جهان امروز از اهمیت بیشتری برخودار است.

امیری افزود: دشمنان و معاندین نظام در صدد هستند تا مشاركت مردمی كم شود و این اهمیت انتخابات امروز را افزایش داده است.

وی اظهارداشت: موضوع بیداری اسلامی در منطقه و در جهان اسلام و عرب الگو گرفته از نظام اسلامی ما است و نگاه مردم كشورهایی كه با این تحولات روبر هستند امروز به انتخابات ایران است.

امیری ادامه داد: مشاركت بالای مردم در انتخابات این دوره هم كشور را از آسیب های مختلف بیمه می كند و هم آنكه كمكی به مردم كشورهایی است كه نگاه آنها امروز به ما است.

سیام**1478





:: برچسب‌ها: هاوایی , اسکاتلند , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: